Tapahtumat ja ammattiosaston tarjoamat jäsenedut

Tervetuloa Ylä-Savon yksityisalojen ammattiosaston sääntömääräiseen syyskokoukseen!

Sääntömääräinen syyskokous järjestetään lauantaina 23.11 klo 15 Pihlajatuvalla. Osoite Päiviönkatu 29, 74100 Iisalmi.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja suunnitellaan ensi vuotta. Hallitus toivoo jäseniä mukaan tutustumaan ammattiosaston ja hallituksen toimintaan! Samalla pääset vaikuttamaan ensi vuoden tapahtumiin ja muihin ammattiosaston tarjoamiin etuuksiin ja toimintoihin. Kokouksessa tarjolla myös purtavaa.

Kokouksen jälkeen ammattiosasto tarjoaa mahdollisuuden osallistua teatteriin. Iisalmen Kulttuurikeskuksella la 23.11 klo 18 Elämä Ikkunan takana- musiikkinäytelmä. Väliajalla myös väliaikatarjoilua ammattiosaston puolesta!

Ilmoittautuminen 20.10 mennessä! Ilmoittautuminen teatteri esitykseen on pakollinen ja sitova. Ruokailun vuoksi toivomme ilmoittautumista myös vaikka osallistuisit ainoastaan sääntömääräiseen kokoukseen. Ilmoittautuessa kerro osallistutko pelkästään kokoukseen vai myös illan teatteri esitykseen. Lisätietoja kohtaan toivomme ilmoittavasi mahdollisista ruokarajoitteista!

Ilmoittautuminen tältä sivulta ilmoittautumislomakkeen kautta!

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA MUKAAN!

-AO 576